The Kräftskiva.

Igår var det kräftskiva här på landet. Kräftor, snaps, sånghäfte (fantastiskt fint!), pynt i mängder (även detta fantastiskt hrm....fint), god paj, mumsig efterrätt och framförallt - underbart sällskap. Jag måste återigen få förundras över hur många fina människor som jag har fått privilegiet att lära känna. Människor som bara är sådär bra så att man tycker om dem så mycket att det gör ont. Det är verkligen ett privilegium. Tack för att ni finns!
Nåväl, med dessa underbara människor spenderade jag kvällen. Vi åt och vi drack och vi sjöng och vi skrattade. Vi lekte lekar och gick tipspromenad i totalt jävla mörker. Men kul var det. Kvällen avslutades med kvällspromenad till sjön då en festdeltagare promt skulle bada. Han fick med sig ytterligare två modiga (idioter) som tog sig ett dopp i mörkret.
Tack alla fina vänner för en fantastiskt rolig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Då får du titta på Ola på SVT play;)

2011-08-21 @ 13:55:04
Postat av: Lina

Tack själva för igår. Ni är underbara! Var verkligen en perfekt kombination av vänner, god efterrätt och visor. kram!

2011-08-21 @ 15:03:23
Postat av: ämmah

hihi jag är en idiot :) men det var rätt gött med ett nattadöpp!



tack för en underbar afton!!!

2011-08-21 @ 15:20:00
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Kul när festen blir lyckad i glada vänners lag. Och tur att ni var med när de badade, hade de pannlampor på sig, eller? Puss

2011-08-21 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0