Första arbetsdagen.

Igår var första arbetsdagen på fyra veckor. Det var tungt att gå till jobbet, vilket är en ovanlig känsla för mig. Väl där så var det inte så farligt men det hade ju varit skönt med en vecka semester till... eller två. När vi skulle sova igår kväll hade jag lite svårt att koppla av och komma ner i varv. När jag legat i sängen en stund och snurrat runt 145 varv och sömnen kändes låååångt bort så försökte jag prata med Sambo (som typ sov).
H: Duuuuu?
S: Mm..
H: Jag tror att jag har glömt bort hur man somnar.
S: Du är tyst och ligger still.
H: ...... Du är inget bra på att ge sömnråd.
S: Det är du som inte är bra på att lyssna på dem.
Jahopp, så det var bara att ligga still och vara tyst och försöka somna. Så det gjorde jag.l

Kommentarer
Postat av: sanna

Och lumma!! ;) Haha!!

2011-08-02 @ 06:49:34
Postat av: Sambo

Enkla men bra råd! ;)

2011-08-02 @ 08:53:46
Postat av: Ammi

Ha, ha, sambo glömde säga att man ska blunda också..... kram

2011-08-02 @ 09:32:02
Postat av: Jeanette

De är svåra att prata med när de sover de där karlarna!! Och jag vet hur du ska kunna var ledig från jobbet länge;)

2011-08-02 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0