MASSA bilder om ALLT!

Okej, jag orkar inte skriva massa om allt men här kommer bilder från diverse händelser från mitt liv.
Dea och jag plockar blåbär och gör blåbärsmarmelad.
Sen dekorerade vi burkarna.
Alla underbara tjejer från AC (nästan) hade Mojjitokväll. Helén o ja laddade men vad som fanns att tillgå.


Hittade ett konstigt djur på vägen hem en dag (trollslända?)

Jag har gjort en taklagskrans. Detta måste man ha när man bygger nya saker annars får man otur.


Ja, och här är början till garaget.



Sen har jag, Sambo och pappa varit och tittat på Jeepar i skogen.


Jag har sågat.

Då måste man ha hörselkåpor på sig (vanligtvis har jag rosa men just på detta fotot hade jag lånat svärfars).


Bubblan har hjälpt till att bygga garage hon med.



Svärfar på taket!


Pang, pang, pang! Jag är bra på att hamra!


Sen sket jag och Sambo i garagebygge och drog till Close to Home! (o så här snygg var jag!)


Timo var där också!


Sen har vi skördat! :) Från egna landet!


Sakta men säkert byggs garaget upp!

Vitt är ju fint men det ska ju passa ihop med huset så rött blir det!




Bubblan får avsluta bildorgien denna gången. I taklagskransen.


Pussokram!!!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilka fina bilder och en söt rosa bil och en söt Bubbla och en söt Jessan! ha ha! Roligt att se! Bubblan är söt i kramsen./Kram

2010-09-06 @ 21:54:22
Postat av: Jeanette

Gud vad ni är duktiga!!!

2010-09-07 @ 06:05:51
Postat av: Ammi

måste också säga att garaget blir jättefint! Fönstret gillar jag.Ja, det är roligt att se hur det blir mer och mer ett färdigt garage. Vad ni kan!Kram

2010-09-07 @ 06:25:33
Postat av: sandra

Härliga bilder!

2010-09-07 @ 19:26:23
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Lina

å vilket tjusigt garage, fin rosa jeep, mumsiga morötter och en mycket söt jessica :)

2010-09-11 @ 21:06:12
URL: http://paus.qps.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0