En dröm.

För ett tag sedan fick jag ett sms av min lillasyster (som också bloggar, minxx.blogg.se).
Det stod bl.a så här:
"Just det, inatt drömde jag att vi var med i nån tävling och cyklade i skogen, o då ringde du till mig helt hysterisk och sa att du hade blivit förtrollad. Du hade gigantiska böjda bockhorn, skägg och hår typ dubbelt så stort och buskigt som Gimlis. Haha! Puss"
Haha? I think not. Eller lite kanske. :)
Förlåt lillasyster för att jag lägger ut ditt sms här men jag tror att du förlåter mig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och du tyckte att jag skulle trolla tillbaka dig, men jag kunde ju inte!! :P Haha...

2010-09-05 @ 10:38:56
Postat av: Jeanette

Jag tyckte det var jättekul!!

2010-09-05 @ 16:04:35
Postat av: Ammi

ja. verkligen jättekul! Men ändå : Vilken otäck dröm det måste ha varit. /kram

2010-09-05 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0