10 sanningar om mig.

1. Jag är absolut livrädd för björnar. När vi flyttade till Borås vägrade jag gå till björnarna i djurparken. Sen hade jag ett-steg-i-taget-terapi med mig själv och nu kan jag titta på björnarna och det känns... äh, who am i kidding? Jag är fortfarande livrädd men så länge björnarna är i buren är rädslan under kontroll.

2. Jag skulle vilja försörja mig på att resa runt och hålla föredrag. Tycker om att stå inför folk och prata om saker som jag tycker är intressant, vad detta är, är ännu oklart.
3. Om jag vann 20 miljoner skulle jag starta ett "må¨-bra-boende". En stor gård med vacker natur, djur och harmoni där trasiga människor skulle kunna hela sina hjärtan.
4. Jag kan föna mitt hår i timmar. Fast jag fönar inte håret då, utan hela kroppen. Jag värmer mig, med andra ord.
5. Jag kan inte titta på Animal rescue, Djursjukhuset eller Hästmannen utan att gråta.
6. Jag är faktiskt väldigt bra på volleyboll och basket (trots att jag är kort).
7. Jag älskar att planera. Skriva in saker i almanackan känns bra i hjärtat, om Sambo föreslår något vi inte har planerat får jag ångest och blir sur. Men jag jobbar på det.
8. Jag är en värdelös skådespelare!
9. När jag var liten var jag så vild att jag fick ha hjälm på mig.
10. Jag älskar musikaler. Min hemliga dröm är att vara med i en musikal. Helst Kristina från Duvemåla.

Kommentarer
Postat av: ämmah

åh, vad duktiga både du och soff är som var så snabba :D



vi får ta och spela volleyboll nån dag - jag också också bra på det! :) bilda ett beachvolleyboll-team eller nåt :D

2010-09-28 @ 22:33:24
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Men vad hände med vårt hunddagis/katthem??

2010-09-29 @ 06:20:51
Postat av: Sanna

Hahahaha, hjälmen!!!!! ;)

2010-09-29 @ 07:39:18
Postat av: Ammi

haha, ja du vara vild , men det var också för att du började gå!!! vid 7 mån ålder, visserligen höll du dig men det gick inte alltid vägen, haha. Men det var spännande att ha "den vilda Bebin" hemma. Tur att du har torkskåp nu , det blir smidigare än fönen. kram

2010-09-29 @ 07:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0