Fest!

Hjälp vilken fest det var igår! Så fantastiskt roligt!! Jag så glad att jag har såna underbara vänner i mina kollegor..om ni förstår? Fest hemma och sedan utgång och DANS! Jäklar va jag dansade! Det är ju så fantastiskt roligt att dansa!! Sambo och jag åkte hem med bussen kl. 02.45 och kände oss som värsta pensionärsparet bland alla 18-åringar. Den dryga kilometern som det är hem från busshållplatsen kändes vääääldigt lång.
Vi hade innan vi åkte släppt ut Bubblan. Sambo hade nämligen tänkte ut att eftersom Bubblan aldrig vill gå in när vi ropar på henne, typ runt 22, så skulle hon få prova att vara ute längre och gå in med oss när vi kom hem. Problemet var bara att det kom ingen Bubblan trots rop, visslingar och ficklampor. Vi fick gå och lägga oss utan att Bubblan var inne....åh, så jobbigt det var! Tur att jag var dötrött och lite full, annars hade jag aldrig kunnat somna. Vaknade dock klockan 8 och fick sån megaångest över Bubblan att jag masade mig upp ur sängen (efter ca 4 timmars sömn) tog på mig min morgonrock och gick ut och visslade på henne och - vips! - så satt hon där på altanen. Då kunde jag ju inte gå och lägga mig igen utan var tvungen att mysa med henne i soffan i två timmar. Sen gick jag och la mig och sov till 12.30 :) Väääääldigt längesedan jag sov så länge kan jag meddela!



Summa summarum - very lyckad fredag!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, ni får uppfostra Bubblan lite bättre eller lära henne att slåss så du slipper va så orolig! ;)

2010-05-01 @ 16:32:42
Postat av: Lina

ja du ägde på dansgolvet :) riktigt kul var det. och det är underbart vilka härliga kollegor man har!

2010-05-01 @ 17:35:29
URL: http://paus.qps.se
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 23:23:14
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Moster C

ju äldre du blir desto längre sover du!!!!kram moster c ( va gammalt det låter med moster!!! har sovit länge idag! men kul va det!!! kramkram

2010-05-02 @ 01:31:49
Postat av: Ammi

lilla Bubblan , tänk på att hon är tonåring nu, hon gillar att vara ute om nätterna, haha, så även husse o matte. Roligt att ni kunde koppla av o släppa loss. /kram

2010-05-02 @ 09:18:16
Postat av: Jeanette

Det är jobbigt de första gångerna de inte vill komma in, men sen vänjer man sig.

2010-05-02 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0