Puh.

Yepp, that´s right. Jag överlevde gårdagens spännande äventyr. Det gick faktiskt riktigt bra. Naturligtvis blev jag aningen mobbad för mina rosa gulliga kläder men det var helt ok. Rockisar är inte så farliga som de ser ut, har jag lärt mig. Det var en rolig kväll iaf!!

Idag har vi spikar lister och städat. Jag har skolkat från Gymmix årsmöte för att ägna mig åt dessa roliga saker. Jag har jättedåligt samvete för detta men vi hinner ju aldrig göra sånt här annars!!! Skitjobbigt! Tror iaf inte att jag hade bidragit med särskilt mycket på mötet...
Nu är det dags för mat. Är yr av ugnsrengöringsmedlet så det är verkligen behövligt med mat nu!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det var tur att någon hade rosa på festen så inte allt var svart. Det livar upp lite. Hade sambon också rosa?/kram

2010-03-15 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0