En konstig men bra dag.

Idag har jag haft en konstig men bra dag. Jag vet inte riktigt hur jag annars ska beskriva den. Men jag vaknade på strålande humör och sen har dagen bara gått i ett huj. Jag har fantastiska kollegor som göra varje arbetsdag till ett roligt och spännande äventyr.

Bubblan har varit i slagsmål idag. Hade massa svarta tussar mellan trampdynorna idag när hon satt och gömde sig under altanen, sen morrade hon åt mig när jag skulle kolla på hennes mage efter rivsår. Hon är en bestämd madam den där.
Mr Patrol är nu åter i min ägo, min älskade lilla bil alltså. Trots att lånebilen var en sprillans ny bmw (dock en diesel med en pytteliten motor), så var det så skönt att få sätta sig i lilla skruttbilen och köra hem!
Nu är det dessutom snart Greys!!! Vilken avslutning på min konstiga men braiga dag!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja! Helt rätt att GA står för Greys Anatomy.. :) Jippiee:)



Ha det så gott framför tv:n! :D

2010-03-03 @ 20:59:55
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Sanna

Haha, lilla bubblan, hon är så söt!

2010-03-04 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0