Äntligen går det lite bättre.

Fy fan vilken vidrig vecka jag har haft! Jag har varit ledsen, arg, förbannad som bara den, ledsen, utmattad men NU är det bra. Fick en finfin slutkläm på veckan då mitt försäkringsbolag sluta tro att jag ljög om snöskadorna på bilen och alltså gick med på att laga alla skador som bilen fick. Dock känns det tungt att ha blivit anklagad för bedrägeri och inte ens fått en ursäkt.

Lördagen har gått ut på att titta. Titta på våtrumsmatta, titta på kakel, titta på soffa (och beställa en!), titta på lister (och köpa några), titta på kaminer. TITTA, TITTA, TITTA! Jag blir lite galen av sånt här. Har så dåligt tålamod, vill helst bara bestämma mig på momangen och sedan köpa. Men ibland måste man hem och mäta eller fundera lite.
Mitt största tänkande nu gäller badrummet. Jag vill ha ett varmt och mysigt badrum med mjuka färger. Men vilka? Just ni inne på bruna toner, men hur mycket? Ska det mixas med vitt eller svart? Ska det vara en annan färg inne i duschen? Andra plattor där kanske? Eller bara vid handfatet?? HJÄLP MIG!! Jag klarar inte av sånt här!!
Har idag också klarat av den 3:e löprundan för året. Den var tung och ganska tråkig men jag gjorde det och nu känns det bra! Så nu är det dags för myyyyyyys! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ta tid på er och gör det inte för mörkt.

2010-03-21 @ 07:57:19
Postat av: Ammi

Jag vet , jag vet , jag vill göra som du , köpa det första jag tycker om och sen är det bra. Det är jobbigt och svårt att bestämma. Men det blir säkert bra när ni har tänkt klart. Skönt med försäkringen, men fult av försäkringsmannen. Det var verkligen på sin plats med en ursäkt.

2010-03-21 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0