Veckan som gått.

Ja, herregud va tiden bara försvinner. Jag hinner inte uppdatera bloggen så mycket som jag önskar men här kommer en liten redovisning i bilder för de senaste väldigt busy veckorna.

Städa upp efter 30-årsfest kan ta lång tid. Storasyster hjälpte dock till och gjorde ett fint ballongarrangemang.

Solglasögon hade jag behövt dagen efter. Provar ett par snygga (?) på den väldigt chica affären Clas Ohlsson.



Bubblan och jag har chillat (okej sovit) lite också.



Jag har underbara kollegor! En del klipper ut serier till mig! :) Andra är underbara ändå!



Fått en skorsten på taket!!



Och en murstock inne i huset!


Och när man har fått en murstock inne i huset och hantverkaren har tvättat sig och gått hem, har man helt plötsligt scrubfunktion på tvålen.


Sedan har någon (jag misstänker starkt Bubblan) lagt en död fågel på verandan.



Jag har också varit lite händig och sytt. (den söta nåldynan har min mamma virkat till mig!!)



Klätt om stolar från det här....


...till det här.



Ja, det var i korta drag vad som har hänt i mitt liv de senaste veckorna. Får se när nästa bildorgie kommer! :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga bilder! Ni bor fint av det lilla jag sett! Kramar

2010-06-12 @ 20:22:17
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Moster C

Tror inte att Bubblan gör nåt så hemskt!! Den var nog sjuk eller nåt!! MÅSTE bara berätta, har varit på Eksjö körslag nu och ANEBY vann!!!!JÄTTEBRA med Rigo som ledare! Många kramar C o TACK för fina halsbandet!

2010-06-13 @ 00:21:21
Postat av: Ammi

oh vilka fina bilder och vad mycket som händer.

vad fint ni har fått med skorsten o stolar o allt. Så klart att Aneby vann´, Moster C, de hade ju "proffs" med, haha /kram

2010-06-13 @ 09:15:26
Postat av: Moster M

Oj vad du har mycket att stå i! Men det är livet det! Stolarna blir fina!

Hälsa det lilla "rovdjuret"Bubblan!

Kram

2010-06-13 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0