Sommar?

Okej, helt plötsligt har det blivit sommar och jag har så mycket att göra att jag blir snurrig. Förra veckan var fantastiskt rolig men man hinner ju inte med någonting hemma. Nu finns Sveriges, kanske Europas, största vika-tvätt-berg hemma hos oss. Maskinen går dessutom varm och det hänger mer ute på torkvindan. Det är gräs och tegelbös i hela huset, efter fest och hantverkare (dock inte samtidigt), det är skräp i garaget som ska slängas, pant som ska pantas och alla lådor med återvinningsmaterial (plast, metall, glas) är fulla och måste tömmas. Häcken måste tas ner inför kommande uppgrävning, nya busken måste planteras, altanen ska oljas, balkongen skrapas och målas om och ja, någonstans i allt detta sitter jag och bloggar... :)
Nej, nu ska jag ut och gräva i mitt "land". Back to work Himlagrisen!
Nej, inget slöande i hängmattan idag inte!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad ska du med hängmattan till?

2010-06-06 @ 16:34:50
Postat av: Ammi

haha Jeanette var rolig. Hoppas förstås att du hinner ligga i hängmattan också och att det blir väder. När ni sått och grävt klart måste ni vila lite och njuta av er fina trädgård. Kram

2010-06-06 @ 18:28:07
Postat av: Malin

Men åh, kan man inte få se lite mer bilder från hus å trädgård...?!! jag e fortfarande jättenyfiken å jätte avundsjuk på erat hus!

Stor kram!

2010-06-06 @ 19:13:43
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Moster M

Så är det med trädgård och hus! Men så härligt och livsgivande!

Inget att göra och trist??? Det finns inte, däremot lite härliga pauser då och då. När man går med händerna på ryggen och synar det man gjort och gläds över att just det jobbet är klart! :)

Kram

2010-06-08 @ 09:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0