Saker som jag borde göra men är så tråkiga att jag skjuter upp dem.

- Köpa en ny generatorrem till bilen och montera denna (obs! denna info har jag fått från sambo)
- Köpa parkeringslampa till bilen (samma obs som ovan)
- Smörja upp den avtagbara dragkroken på bilen (again)
- Ringa till djursjukhuset och boka kastrering och chip-märkning av katt
- Reda ut Sambons och min just nu ihoptrasslade ekonomi
- Ta ett beslut gällande badrummet
- Köpa en ny tvättmaskin (obs! ganska akut)
Ja, det finns säkert fler saker men det var de jag kom på just nu.
Har ni antecknat detta nu? Annars ringer jag Intresseklubben....

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch då, låter som du blivit vuxen!!



"Detta är en allvarligt och mycket tragisk sjukdom"



Det får vi göra något åt;)

Hoppas allt annat med huset går bra iaf;)

Kram!

2010-01-23 @ 22:28:55
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Behöver du stöd och/hjälp med något av det som inte rör bilen så vet du att vi finns i närheten!! Tack för stödet igår:)

2010-01-24 @ 10:23:21
Postat av: ämmah

det är antecknat. och jag är inte avundsjuk... ;)

2010-01-24 @ 11:53:04
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0