Underbar helg + rövhålsmåndag

Ohjaaa, underbar spahelg har det varit. Trots snö och blåst gav vi oss dumdristigt iväg. Det gick dock väldigt bra och helgen avlöpte i renlighetens tecken. Jäklar var jag har badat! Eller vad vi har badat, kanske jag ska säga. Vi har badat i varma bad, kalla bad, stora bad, små bad, salta bad, vi har badat vanlig bastu och ångbastu. Guuud, jag älskar vatten! Det är mitt element... eller vad man nu säger, jag trivs iaf som fisken i vatten... i vatten.. hehe

Well, min måndag har varit såååå jobbig. Orkar inte ens berätta all men det som gjorde mig mest förbannad var att komma till gymnastikhallen där man alltid har sin gympa och det står en lapp på dörren att hallen är avstängd!! Ingen på typ kansliet som tyckte att det kunde vara bra för ledaren att veta innan denne har meckat sig till hallen i all jävla snö?? Det förstörde min eftermiddag. När jag sedan stod och väntade på bussen och började oroa mig för att den inte skulle komma kände jag för att lägga mig ner på marken och skrika och gråta... DÅ kom bussen. Tur för mig. :)
Nu ska jag försöka bli glad och ta det lite lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ibland får man lägga sig ner på marken o skrika!! :P

2010-02-23 @ 08:10:48
Postat av: Malin

Usch vad taskigt!

Samma sak i aneby, fast Söppe ringde mig å sa till 1½h innan å Zara hade varit så hypersmart å ringt å kollat med kommunen.

I söndags var jag Lollo & Fanny å tränade själva i hallen;)

jag gjorde typ 3 flickisar, 3 volter å en spagathandvolt några rondater å idag är jag funktionsnedsatt pga träningsvärk!?

Usch vad man förfaller!!

hoppas allt e bra trots OS, Haha!!

Å grattis i efterskott!!

Kram!

2010-02-23 @ 11:41:12
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0