Otur eller är jag en klumpedunsa?

Okej, i förrgår skar jag mig rejält i fingret när jag lagade mat. Igår morse spetsade jag mitt högra pekfinger när jag försökte trycka i en liten nål i en betongvägg och den lilla plastkulan som är på toppen åkte av och mitt finger åkte in i nålen (den trubbiga änden). Samma kväll gick jag in i sänggaveln med utsidan av låret och fick ett finfint blåmärke. Idag sparkade jag lilltån i ett av våra vackra granitblock som ligger på golvet, jag stapplade bort till soffan och låg där och kved och mådde illa där en stund. Trodde allvarligt talat att den skulle vara mosad, vågade inte ta av mig strumpan! Nu när jag duschade så tog varmvattnet slut innan jag hade rakat mina lurviga ben. När jag benämner mina ben som lurviga, ja, då måste de rakas. Så jag sket i att det var kallt som fan och rakade dem ändå - och gissa vad som hände? Det blev blodspillan igen. Lyckades naturligtvis skära mig med hyveln så att blodet rann i en strid ström nedför benet...
Hur ska denna helgen sluta???

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj...du får sitta stilla i soffan och göra ingenting nu då? :)

2010-02-13 @ 19:40:33
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Sandra

Fiddeli var ju lite ovanligt.. hm.. :) såg en pojke som hade fått namnet Darwin? Jaja, det ser man :D

2010-02-13 @ 20:05:31
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Stackars dig!!!

2010-02-14 @ 08:23:46
Postat av: Sanna

Haha, din stackare! Akta så att inte bubblan råkar kloa dig i ögat eller nåt när ni leker också. ;)

2010-02-14 @ 14:28:21
Postat av: Ammi

Stackare! Jag är likadan , kanske ett arvsanlag. Nästan svimmar när jag tappar ngt på tån! haha!

2010-02-17 @ 09:58:27
Postat av: Hugoalma

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-06-08 @ 10:48:03
URL: http://hugoalma.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0