Hästmannen.

Åh, har precis kollat på Hästmannen på TV. Han är helt fantastisk! Jag blir tårögd varje gång jag ser det, även om jag redan sett det. För er som inte vet vad det är så handlar det om en man som bor ensam på sin föräldragård och tar hand om djur och mark likadant som man gjorde för 50 år sedan, dvs inga maskiner, bara hästar. Det är helt fantastiskt iaf, min beskrivning ger inte rättvisa åt denne man.

Idag har jag också en förtjänad huvudvärk. Festen igår var lyckad och efter mycket, mycket skratt och sång så åkte vi (eller jag iaf) glada och nöjda hemåt! :)
Nu ska jag försöka bringa lite ordning i detta hem... vi får se hur det går! :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Du glömde berätta att hästmannen är från dina "hemtrakter". haha, vi har filmen så du kan få låna den när du vill. Hoppas du mår bättre idag och att Bubblan inte förstör i din organisation.

kram

2010-02-08 @ 14:53:07
Postat av: Malin

Min mamma var en av dem på servicehemmet som tog hand om Stig-Anders när han hade gjort illa foten.

Min sambos mormor är av den uppfattningen att vi i sommar ska åka på picknick hos honom, vi får se;)

Håller med dig om att det är fantastiskt!

kram!

2010-02-10 @ 09:51:32
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0