Tights.

Nu har jag och mina nyinköpta tights varit ute och sprungit. Jag var tveksam till om jag verkligen kunde visa mig utanför dörren i tights men det gick bra. Jag ser inte klok ut nånstans.. som en liten stoppad prinskorv men jäklar va skönt det var. En helt annan känsla. Och bra gick det också. Var ute i totalt 60 minuter och sprang i 50 minuter! 50 minuter!! Det är rekord för mig! Helt fantastiskt! Visserligen fick jag gå i en uppförsbacke och stanna och fråga om vägen en gång men ändå! Jag är så glad, så glad!

Nu ska jag baka tårta- kalas imån!!
Nej, ni får inte de en bild på mig i tights.... spelar ingen roll hur mycket ni tjatar! ;)

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha , du var nog lika söt som vanligt!/syns i mån /kram

2010-04-24 @ 18:01:52
Postat av: Jeanette

Ha, jag kommer säkert se dig i tights på blodomloppet!!

2010-04-25 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0