Spring, spring.

Puh, en joggingtur idag igen. Det gick ok, lite seg i benen dock.

Sambo följde med och sprang han med. Med lätta steg försvann han ur mitt synfält. Orättvist är det att han bara kan gå ut och springa lika långt som jag, när jag har tränat i veckor då han bara har ätit chips och kollat på TV... morr...

Nåja, nu 3 timmar efter springturen ska vi äta mat. Helt idiotiskt att vi valde att duscha och åka och handla mat innan vi skulle äta men så gjorde vi och nu ska det verkligen bli gott med Chilli con Carne!!

Till min kollega E. Handlade på ICA Maxi idag och där har det stora flaskan med Fun Light summer edition-smak!!!

You know what to do.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är segt ibland, men blir lättare nästa gång (eller nästa eller....) Ang sambos lätta steg tänk på mig vars man kan promenera jämte!!!

2009-09-22 @ 21:04:49
Postat av: Anette

Bra jobbat av er båda! Hoppas maten smakade extra gott.

2009-09-22 @ 21:47:46
Postat av: Sanna

jag vet, sånt är elakt!!

2009-09-23 @ 08:31:02
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: ämmah

är det saaant?! du köpte väl den hoppas jag?

2009-09-23 @ 08:44:14
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0