Skönt.

Ja, skön helg har det varit/är det.

Lördagen:

- Gick upp
- Sprang! (ytterst ovanlig företeelse)
- Åt frukost
- Duschade
- Var på K-land
- Åt
- Tittade på TV
- Tittade på TV och åt godis
- Gjorde popkorn (pangmajs)
- Tittade på film och åt popkorn
- Sorterade tvätt
- Gick och la mig

Söndag:

- Gick upp
- La i första tvätten
- Dammade
- Åt frukost
- Städade
- 3:e tvätten (Sambo och jag turas om att byta tvätt)
- Städade
- 5:e tvätten
- Städade
- Fikade
- Rensade kataloger

Och här är jag nu... Som synes har jag haft en väldigt lugn helg men det var å andra sidan precis vad jag behövde. Underbart!

Snart ska vi iväg och storhandla, sedan fortsätter tvättningen och kvällen avslutas med hoppning!! :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppning med NY ridlärare!! Hoppas, hoppas hon är bra.

2009-09-06 @ 17:53:15
Postat av: Sanna

Åhhh, va skönt det låter!!! Jag vill också ha en lugn helg.

2009-09-07 @ 08:06:02
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0