Prejad.

Häromdagen höll jag på att bli prejad av en liten skitbil. En såndär smart, eller vad de heter. Jag kom och cyklade på höger sida intill trottoaren, så som man ska göra. Då möter jag den lilla skitbilen i en kurva och han genar så  mycket i kurvan att han håller på att preja in mig i trottoaren. Se skiss nedan. JÄVLA IDIOT!!, skrek jag då (i mitt huvud).






Jag är alltså den gula grejen som kör på höger sida av vägen och den blår saken är bilen som kör vänstertrafik i kurvan. Ni ser ju själv vilken idiot!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

INgen bild ser jag, men jag kan föreställa mig hur det var!! Vart hade han tänkt sig att du skulle ta vägen då??

2009-09-14 @ 17:00:45
Postat av: Sambo

Snart är dessa bekymrarna ett minne blott när vi får flytta till vårt drömhus... Fast iofs, då får vi kanske se upp för traktorer och Epa-traktorer... :)



Ps: Nästa gång, tänk inte i ditt huvud utan skrik ut din ilska. Jag har ju börjat tuta på folk nu.. ;)



//Sambo

2009-09-14 @ 19:05:40
Postat av: Sanna

Haha, snyggt!

2009-09-15 @ 08:03:12
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Ammi

du är för rolig !! men se upp för dårarna i trafiken,

2009-09-16 @ 20:25:22
Postat av: Tobias

LOL! Vilket konstverk till illustration. Akta dig för puckon i trafiken. Det är skrämmande många.

2009-09-17 @ 12:01:15
URL: http://toby-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0