Katt!

Om två veckor kommer Himlagrisens familj att bli större. Då ska vi hämta en liten grå tjock honkatt. Vi har redan träffat henne ett par gånger och hon är sååååå söt. Hon heter Bubblan. Idag har jag och Sambo varit och köpt en klösmöbel, kattmat, halsband och lite leksaker. Den här katten kommer att bli så bortskämd! Imån ska vi nog till IKEA och köpa mer kattsaker! :)

Btw så är det förenat med livsfara att cykla i stan en fredag kl 16. Alla är helt galna och kör som dårar för att hinna hem till fredagsmyset. "Ojdå, körde jag över en cyklist? Det var ju olyckligt, men det är ju fredag idag så...snart är det fredagsmyyyyyys" Ja, ungefär typ så tänker jag mig att bilisterna tänker... Som tur var överlevde jag och kunde också hoppa in i bilen och åka och köpa fredagsmys! Mohahaha!!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Vissa slutar ju inte förrän sju o då är de flesta normala människor redan o myser. men man slipper bli dödad! :P

2009-09-11 @ 20:07:00
Postat av: Tobias Thuresson

Fredagsmys, ja. Minns jag från förr. Min familj borde ta mig 17 börja med det igen.

2009-09-12 @ 02:53:36
URL: http://toby-t.blogspot.com
Postat av: ämmah

jag tycker det är allmänt besvärligt att cykla. helt galet farligt. nära att bli överkörd mest hela tiden. nu har jag iofs så nära till/från jobbet så det hinns knappt... :P vart bor du?

2009-09-12 @ 20:08:57
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Malin

Grattis gums!!! gud vad roligt!!

2009-09-16 @ 13:48:27
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0