Musik ska byggas utav glädje!

Igår var det after work med "nya" jobbet. Vi hade hemskt roligt! Mat, vin och musikquiz! Musikquizet var väldigt svårt och mycket diskussioner om namn, årtal och siffror fördes vid borden. Synd att det var torsdag och att fredag fortfarande är en arbetsdag! Nästa gång blir det after work på en fredag - gött!

Jag har kommit på en till av de tre roliga sakerna jag skulle berätta för ett tag sen.

2) Jag räckte ut tungan åt en bilist.

Jag vet, fruktansvärt omoget men han var så dum så att han förtjänade det! :)

Okej, nu är det bara typ 7 timmar kvar tills helg - puh!

Kommentarer
Postat av: ämmah

snartsnartsnart helg! japp, nästa gång får vi nog ta ledigt dagen efter, alternativt ha after worken på en fredag. det lutar väl åt det senare alternativet :)

2009-10-02 @ 08:11:57
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Heja dig!!! Avreagera dig på medtrafikanterna:)

2009-10-02 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0