Lördagsbesök.

Idag var min vän och f.d kollega S här med sin sambo och underbara små döttrar. Hela bunten blev naturligtvis kära i Bubblan på ca 2 sek :) Sen var det lek och bus som gällde tills Bubblan blev så trött att hon somnade. Då blev det fika med saft och bullar - mycket mysigt. Det är alltid spännande att fika tillsammans med barn, man vet liksom aldrig vad som händer. Eftersom jag har rensat min garderob så är det många saker som ligger i påsar och väntar på att skänkas eller säljas eller slängas. När flickorna konstaterade att "det finns inga leksaker här" så kom jag på att jag iaf hade ett par saker som kunde passa dem. Kontroll med mamman gjordes först så att det var ok att ge dem något. De fick då en väska och en målarbok som jag tydligt poängterade att de fick ha TILLSAMMANS. Detta diskuterades under hela påklädnadstiden av ytterkläder och när de gick hade de kommit fram till att man fick ha väskan halva vägen ner i trappan och sen fick man byta... Förhandling a la 3-åringar.

Det var iaf mycket roligt att ha dem här på besök men nu ska jag nog inta soffan, tända några ljus och mysa.



Både barn och katter blir trötta av bus. :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja så är det att ha barn o katter, men du är ju en duktig förhandlare, haha, ha det gott/kram

2009-10-03 @ 14:37:47
Postat av: Sanna

Haha, så kan det gå! Jag kom fram till innan att det va dumt att Buce är kastrerad, för annars hade man kunnat para honom o Bubblan o så hade man kunnat få kattungar som varit lika söta som Tiger!! :P

2009-10-03 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0