Barn med kundvagnar.

Först vill jag klargöra en sak. Jag gillar barn, de är roliga och ärliga men:

BARN MED KUNDVAGNAR ÄR ETT SATANS PÅFUND!

De är ju helt oberäkneliga. Man går där på ICA Maxi och ska köpa fredagsmys och huxflux kommer en unge och svänger in mitt framför benen på en. Då måste man stanna typ skitfort så att man inte råkar ramla på ungen och mosa den och bli stämd av ungens förälder för typ oaktsamhet i matvarubutik. Dessutom kan man inte skälla på ungen för den vet ju inte bättre och den enda man kan göra är att hysteriskt försöka lokalisera föräldern och blänga så elakt och uppfodrande som man bara kan vilket inte gör att man får ut sin ilska ut kroppen. Så då går man där småkokandes på ICA Maxi och mumlar fula ord så att folk runtomkring undrar om man är riktigt redig.
MEN MEN, det är ju över för den här gången! Nu är siktet inställt på PARTEY!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Mina barn har typ aldrig fått ha egna kundvagnar p g a att jag aldrig gillat att få hälsenorna avkörda av småglin med vagn:)

2009-11-29 @ 10:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0