Återupplivad musik.

Idag när jag var ute och sprang (haha, så fick jag det sagt också) så råkade jag få på en låt av The Darkness. Vet ni? The Darkness är underbara!! I sina pudelfrillor och blanka tights så kan man bara inte inte älska dem! Låten som jag lyssnade på heter Girl with the Hazel eyes och är helt fantastiskt bra. Den är rolig, konstig, härlig och gör mig glad! Lyssna på den om ni har möjlighet och döm den inte förrän den har kommit igång!
Imån får vi nycklarna till huset. Känns helt konstigt, jag är superglad och supernervös, jag har nog fortfarande inte fattat att vi ska flytta till VÅRT EGET HUS! Helt crazy! :)

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


Bubblan oroar sig inte så mycket inför flytten, hon tycker mest att det är superkul att hoppa omkring och leka bland alla påsar och kartonger... eller sova, för den delen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ohh så söt hon ääär!

2009-12-05 @ 18:48:53
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0