45 minuter.

Jag har sprungit i 45 minuter - i ett sträck. 5,8 kilometer. Jag vet att den minuttiden inte är något att skryta med men JAG HAR SPRUNGIT I 45 MINUTER!!!  Hade någon sagt det till mig i augusti i år hade jag bara skrattat personen i ansiktet! "Hahahahahah, skulle en liten tjockis som jag springa 45 minuter i sträck?! Hahahahaha", så hade jag sagt. Typ. Men nu har jag gjort det och jag är så jäkla stolt över mig själv! Visst, i vissa backar skulle eventuellt en mördarsnigel kunnat köra om mig men jag gav inte upp och gick. Och okej det gör lite ont i knäet men vadå? 45 minuter!!

Okej, nu ska jag sluta tjata om mina 45 minuter och duscha, äta och sen nöjt inta TV-soffan (som Bubblan på bilden nedan).




Kommentarer
Postat av: Sanna

va duktig du är:) O bubbland är dutkig på att slöa i soffor!:P

2009-11-09 @ 20:46:05
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Ammi

du är ju jätteduktig o Bubblan söt

2009-11-09 @ 21:40:57
Postat av: Sambo

Du var jätteduktig P, men du hade en bra coach med... ;)

Bubblan har kommit på ett nytt uttryck. När man gör som Bubblan visar på bilden så "bubblar" man... :)

2009-11-09 @ 21:59:29
Postat av: Tobias Thuresson

Applåder! :-)



Försökte springa halvmilen för nån vecka sen men fick ge upp efter 3 kilometer och gå resten. Så... duktigt får man säga.

2009-11-09 @ 22:44:13
Postat av: Sara

Wow, jag tycker du är superduktig. Snart kommer du bli beroende av löpningen också så akta dig:)Kram Sara

2009-11-10 @ 08:48:36
Postat av: Malin

I´m impreesed yes I am!!

det var länge sedan jag sprang 3 km utan uppehåll eller för den delen bara en liten stund;P

jag är grymt imponerad av 5,8 siffran!!

Good work!

2009-11-10 @ 14:42:48
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0