Jag är en elak människa.

Idag när jag cyklade hem från styrelsemötet (ha! hur många vuxenpoäng fick jag nu?!) såg jag en kvinna som var ute och sprang. Eller sprang och sprang, lyfte på fötterna precis så mycket så att man kan kalla det jogging. Och vet ni vad jag tänkte?

"Om du skulle se dig själv just nu så skulle du sluta springa (jogga)"

Hur elakt är inte det? Och den tanken kom snabbt upp i hjärna. Ja, hennes stil var väl aningen långsam och fötterna slängde hon på något lustigt sätt framför sig men vad har jag för rätt att tänka så elakt om henne? Hon kanske är en jättetrevlig person och jag är inte så jävla snygg när jag springer heller (tror jag).

Elak är jag och jag känner mig som en urvriden trasa...klarar inte av att vara positiv längre! 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så tänker jag ofta när jag ser folk som joggar / släpar sig fram!! Så du är inte ensam!!

2009-05-06 @ 15:48:02
Postat av: Jeanette

Så tänker jag ofta när jag ser folk jogga! Så du är inte ensam:)

2009-05-06 @ 15:49:08
Postat av: Sanna

Haha, du har umgåtts för mkt med mig på sistone, det är därför du känner dig elak ;)

2009-05-06 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0