Elektroniska saker och nyheter.

Aaaaahhh, ibland blir jag så trött, jag orkar inte.

Nu har Västtrafik fått för sig att göra om hela sitt kortsystem.... detta innebär att imorgon när jag ska åka buss så kan jag inte trycka ner mitt (tydligen) stenålderskort i apparaten och vara glad. NEJ, då måste man ha ett nytt (elektroniskt) kort som dessutom kostar 100 kr att ta ut OCH sen måste man trycka på massa knappar och ha sig - GAH!

Kan inget bara få vara? Stanna lite i utvecklingen? Jag hänger ju inte med! Och jag som hade tänkt lära mig blogga från mobilen, glöm det kan jag säga nu! Tack så mycket Västtrafik för det! Nu kommer jag aldrig att bli någon bloggdrottning och det är ert fel!


Nu fattar jag varför pappa envist vägrar lära sig surfa på nätet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Jessica, pappa vägrar envist att skaffa ett bankkort också, han är inte riktigt normal. ;)

2009-05-25 @ 21:06:09
Postat av: Kicki

Att blogga från mobilen klarar vilken tönttok som helst, tom jag. Och då du oxå - go girl! :)

2009-05-25 @ 22:04:44
URL: http://charmcama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0