Hoppelihopp!

Igår hoppade vi på ridningen! OJ, va roligt det var! Förra gången vi skulle hoppa så blev min häst sur och vägrade galoppera. Om jag försökte få honom att galoppera så protesterade han bestämt genom att studsa runt som en fucking häststudsboll. Så då fick jag skritta i 40 minuter - gissa på vilket solskenshumör jag var på efter den lektionen. Igår gick det iaf bättre, jag var så nervös att jag trodde att jag skulle göra på mig i ridbyxan men efter första omgången hinder så fattade jag att hästen visste vad den ska göra, så det var bara att följa med. Wunderbart! Pricken över i:et är att de gånger vi hoppar får vi ha en helt fantastisk ridlärare nämligen D, som inte bara är oerhört duktig utan också (enligt mina fördomar) ganska gay.  :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill också hoppa!!! skaffa ett hus o en egen häst som jag kan få leka med också!! ;)

2009-03-24 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0