GÖTEBORG

Varje gång jag är i en storstad känner jag mig som en ängslig liten kanin på okänd mark. Det är mycket trafik, mycket folk och jag fattar fan inte hur man kommer ut från Centralstationen i Göteborg utan att komma in på Nordstan (!)

Iaf så var jag i Göteborg igår för att hälsa på min söta lillasyster. MEN det hända oväntade saker! Jag behövde inte åka in till Nils Erikssonterminalen utan hoppade vant (ha!) av bussen utanför för att sedan lite smidigt genast hitta rätt hållplats och dessutom hoppa på rätt spårvagn OCH åka åt rätt håll! På första försöket!! Visserligen fanns kaninkänslan där hela tiden men jag lyckades - en seger för lantlollan!!
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAha, du är så duktig!! :D Jag hade ju blivit ledsen om du inte hade hittat till mig... ;)

2009-03-04 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0