Hoppning.

Idag var sista gången på ridningen och det gick inget vidare. Vi hade hoppning och jag var inte riktigt fokuserad och sen blev jag lite nervös för vi skulle hoppa en jättelång bana! Hallå?? Jag är nybörjare och har fullt sjå med att ta mig över ett hinder i taget... Helt plötsligt ska vi hoppa över sju, i ett svep och dessutom komma ihåg i vilken ordning!! Jag fixade inte allt detta men jag tog mig runt. Lite tråkigt att det gick så dåligt idag då både Sambo, lillasysteryster och MR var och kollade. Jaja, jag fick massa bra tips av syster iaf, så jag får väl klappa mig på axlen, ta ett djupt andetag och gå vidare...

Nu längtar jag till semestern!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Både du och J skötte er jättebra! Ni var jätteduktiga bägge två!

2009-06-14 @ 23:08:00
Postat av: Jeanette

Tänk på att för bara ett par månader sedan kunde du inte hoppa över två hinder.

2009-06-15 @ 06:12:50
Postat av: Matthias

JAg tyckte inte alls att det gick dåligt! Du fick dessutom mycket beröm av Dennis, som för övrigt blev väldigt glad för presenten.

2009-06-15 @ 06:43:14
Postat av: sanna

Hästar är dumma djur, till o med riktiga tävlingsryttare kommer knappt runt banan ibland. :)jag tycker du kämpade på jättebra iaf! Puss

2009-06-15 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0