Golden Grape.

Idag köpte jag en ny läkerolsort - Golden Grape. Mycket godare än Salvi fast jag vet inte om den smakar grapefrukt precis. Dessutom, betyder inte grape också vindruva??

Stora funderingar som vanligt.

Blev dessutom lite galen innan när jag var o handlade på Coop. Jag skulle göra Snickerskakor och då ska det vara flingor i. Men när jag står där på flingavdelningen så tar jag istället ett paket Branflakes, såna där stavar. Detta var inte ett patetiskt försök för att få Snickerskakorna nyttiga (ha!) utan jag fylldes av något slags hat mot Branflakesen. "Jaha, här står ni och ska vara så jääävla nyttiga! Det ska vi nog se till att ändra på minsann!" Ja, ungefär så tänkte jag av någon konstig anledning. Som om de stackars Branflakesen hade gjort mig något ont?!

Ja, det blev iaf Snickerskakor med Branflakes i och jag har ännu inte vågat provsmaka dem! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, konstiga snickerskakor. :P Jag tänkte också göra snickerskakor snart, fast med onyttiga flingor. ;)

2009-06-11 @ 20:45:37
Postat av: Malin

Haha du e' så go gumman!!

2009-06-11 @ 21:14:48
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grape = vindruva Grapefruit = grapefrukt. Smakade dem vindruvor då?

2009-06-12 @ 06:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0