Angående gårdagen.

Jag vill bara meddela att efter min misslyckade morgon höll jag också på att bli överkörd. När jag kom hem funkade inte internet och när internet sedan skärpte sig och jag skulle betala räkningar så var det fel på bankens hemsida. Bara så ni vet.

IDAG = Mycket bättre dag pga:
- Det är fredag
- Solen skiner
- Jag har 2 (!) dagar kvar till semester
- Jag har fått en blomma av mina arbetskamrater
- Jag har bjudit på äppelpaj som var jättegod
- Jag har inte blivit överkörd (inte ens nästan)
- Jag luktar inte inlagd gurka
- Jag och Sambo har ätit mysig lunch
- Nu ska vi grilla och mysa

Jaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Tobias Thuresson

Jag tycker att bankens sida strular alldeles för ofta numera (swedbank, alltså).



Yepp, vi ses imorgon om inte ödet vill annorlunda.

2009-06-26 @ 21:17:16
URL: http://toby-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0