Workoholic?

Jag har under de senaste två månaderna klagat lite (underdrift!) på mitt jobb.

Idag är min första semesterdag och vad händer? Jag är helt stirrig och kan absolut inte koppla av. Jag bara går runt och runt i föräldrarnas hus och ser om det finns något att göra. Än så länge har jag:

- tagit in posten
- vattnat mammas land
- diskat
- matat och klappat familjens kanin Kotten

Med andra ord, det finns inte så värst mycket att göra. Skönt? Ja, rent logiskt skulle det kanske vara det men jag kan inte slappna av!!! Vad är det för fel på mig?

Ja, jag tänker iaf skylla på att gatans argaste tant ringde och väckte mig kl 08.25 (på min första semesterdag blir jag väckt av en tant kl 08.25 - livet är orättvist). Hon ville bara lämna päronens post som hon hade tagit in när vi inte var här.

08.25!
 
Kunde hon inte ha väntat en timme till iaf? Man ringer inte till folk man egentligen inte känner kl 08.25!

GAH!

Nu ska jag nog gå och vattna landet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0