Regn.

Idag har det regnat hela dagen - HELA dagen. Jag fattar inte hur det kan regna så mycket.

Iofs så gör det inget för dagen har gått i renhetens tecken. Dammsugit, svabbat, dammtorkat, torkat alla kökluckor samt tvättat och storhandlat.

Och nu när jag faktiskt har lärt mig mobilblogga så ser ju bilderna helt nannis ut. Varför?

Imorgon kommer dock att bli en spännande dag. Jag, Sambo samt vännerna J & M ska nämligen rida islandshäst! :) Vi har bokat in en ridtur på 3 timmar inklusive fika. Ska bli supermysigt och det måste bara bli bra väder!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Någon sån där gömd inställning du vet...

2009-07-23 @ 20:13:11
URL: http://charmcama.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, inte lätt att mobilblogga. Men du har ju fått till en fin sida nu iaf. ;)

2009-07-24 @ 08:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0