Nervös.

Jag är så dum. Nu när jag känner mig tillräckligt pigg och faktiskt kan vara med på min kvällskurs i hoppning, ja, då är jag så nervös att jag nästan hoppas att jag ska få ett förkylningsåterfall och "slippa". Jag vet inte vad jag är nervös för egentligen, men troligtvis för att vara sämst i gruppen. Jag hatar att jag är sån här, detta händer ofta och jag blir så arg på mig själv för det förstör så mycket. När jag sedan faktiskt är på själva grejen jag har varit nervös för så visar det sig ofta att jag har varit nervös helt i onödan. MEN hur gör man för att inte vara nervös då?

Jaja, nu är det ju bara 9 timmars nervös väntan kvar och några av dessa timmar ska jag fördriva genom att åka till drömhuset och kolla läget. :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har hört att man ska tänka "vad är det värsta som kan hända" när man har ångest för saker. Lyckas allt måla upp katastofscenarion själv så jag vet inte vem som kommit på att man ska tänka så för hjälper gör det inte! "Det kommer att gå bra" är ett bättre mantra!

2009-07-30 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0