Nässköljare.

Sambo är sjuk.

Nyser och snorar och snyter sig mest hela tiden.

Jag har vid flera tillfällen försökt få honom att prova min nässköljare.

Min nässköljare är super bra. Alla som inte har en borde skaffa en. Jag vet inte hur många förkylningar jag har stoppat med den. Den är hur bra som helst!

Men - de flesta bara skrattar åt den och fnyser att det där kan väl inte hjälpa! Så även Sambo, tills igår...

Igår provade Sambo nässköljaren.

Det lät som om någon försökte dränka en flodhäst inne i badrummet (kan va lite trixigt att få vattnet att rena genom näsan och  inte ner i munnen) men efter en stunds frustande och fräsande så kom Sambo stolt ut från badrummet och deklarerade:

"Jag gjorde det!"

Och idag gjorde han det igen och igen och igen.... OCH han har t.o.m erkänt att den är bra!

VICTORY!! (som någon smart person uttryckte det)



Så här der den skräckinjagande nässköljaren ut.

Kommentarer
Postat av: "Svärmor"

BRA Jessica!

Nässkölj är dunderbra. Det borde alla använda mycket oftare. Rekommenderas av öronläkare 2 ggr dagligen, inte av mig :-)

Var har du lyckats köpa en sådan?

2009-07-18 @ 09:32:16
Postat av: Tobias Thuresson

Den där ser verkligen hyfsat brutal ut måste jag säga. :-)



Men man borde kanske skaffa en. Är typ dödssjuk just nu efter hultsfred (39,7 graders feber igår). Snorar nåt ohyggligt gör jag med. Det är inte lätt när det är svårt.

2009-07-18 @ 22:07:53
URL: http://toby-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0