2 år.

Idag har jag och Sambo varit förlovade i 2 år. Eftersom vi både var lite förvirrade när vi kom hem igår kväll kl. 22.30 så blev det inget stort firande idag. Jag hade planerat för en pick-nick men när vädret inte var med oss så hade vi pick-nick i vardagsrummet. Jag tog våra sängtäcken och bredde ut nedanför soffan och sen dukades gottigheterna fram och slukades glatt av oss båda. Till detta serverades kylskåpskall Pepsi Max och Fanta. Ett bra firande ändå tycker jag. Sen fick jag en jättefin rosa bukett av Sambo också. Iofs så påpekade jag igår att jag ville ha blommor och idag när Sambo skulle "åka och tanka bilen", så frågade han om jag hade några önskemål. Först fattade jag ingenting men när han frenetiskt blinkade med båda ögonen så klämde jag ut mig att jag önskade "rosa bensin, tack". Fruktansvärt romantiskt faktiskt... Buketten var iaf jättefin och han säger att han har "gjort den själv", alltså han har valt blommorna. Han är duktig på det där med blommor, Sambo :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kanske i så romantiskt, men du fick vad du ville ha i a f! Pepsi och fanta? Jag sa till M att ni skulle dricka vin!

2009-07-16 @ 07:20:35
Postat av: Sanna

Haha, jag skulle önskat mig brun bensin!!! ;) GRATTIS!!

2009-07-16 @ 07:48:31
Postat av: Kicki

Haha, tänka sig va den där Sambon kan få till :) GRATTIS till er båda!

2009-07-16 @ 13:14:51
URL: http://charmcama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0