Lysmaskbyxor

Idag har jag provat 157 st termobyxor. Jag ska nämligen på min allra första semester i fjällen. Då gäller det ju att se bra ut. Min sambo säger att det gäller att ha funktionella byxor och att de som har flashiga och moderiktiga skidkläder är de som inte kan åka... Jaa, alltså måste jag ha snygga skidkläder för att på något sätt kunna glänsa lite i barnbacken. Annars får jag ju både ha funktionella (läs fula) skidkläder OCH vara dålig på att åka, någon rättvisa måste det väl ändå finnas?

Iaf har jag idag provat byxor. Jag kanske överdrev lite där i början, kanske var det max 5 byxor fast egentligen 4. Ett par gröna (lysmaskgröna), ett par svarta, ett par lila och ett par rosa. Efter ett antal minuters provande stod jag där svettig och med beslutsångest - svarta eller rosa? Kunde inte bestämma mig riktigt men eftersom jag gillar rosa så hängde jag undan dem tills imån men naturligtvis blir det de rosa... :)

Nu gäller det bara att hitta en jacka också! Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0