Lång vs. kort

Jag är den kortare parten i vår familj (bestående av mig och min sambo). Därför har jag alltid fått hyllan som är lägst, kroken som sitter lite längre ner o.s.v. Att jag skulle ha de understa lådorna i byrån var också pga att jag var kortast och jag köpte det ett tag...tills jag tänkte till. Bara för att jag är 1,65 betyder inte att det är enklare för mig att sätta mig på huk och försöka hitta mina trosor i byrålådan, det kan väl likaväl min sambo göra (fast med sina kalsonger då, för han använder inte mina trosor)  trots att han är hela 1,80 cm.

Ibland blir jag överraskad av min egen dumhet. Nu är det iaf slut på det för den här gången iaf.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag är 4 cm kortare än dig... =(

2009-01-18 @ 22:16:01
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0