Jävla bilistjävel.

Idag när jag cyklade hem från jobbet blev jag trakasserad av en gubbe i en bil. Han påstod att jag stod i vägen när jag skulle korsa en stor väg. "Nu får du åka annars kör vi", sa han till min ryggtavla när jag stod och väntade på att det skulle bli bilfritt.

Jag blev så jävla förbannad att jag inte ens kom på något vettigt att säga. Jag sa bara "Men kör då, då!". Vad ville han att jag skulle göra liksom? Köra ut i vägen och bli påkörd?? Hela vägen hem kokade jag av ilska och indignation.

När jag kom hem åt jag en (okej två) knäckemacka med jordnötssmör och sylt. Sen var jag inte så arg längre. Funderar på om jordnötssmör har magiska egenskaper eller om jag bara var hungrig...?

Nu har jag varit ute och promenerat i över en timma, det känns hurtigt så nu ska jag bara titta på TV, för att kompensera liksom... :=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

mongo-gubbe!

2009-08-27 @ 08:18:35
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjena! hoppas allt är bra med dig idag? =) kramar

2009-08-27 @ 17:31:54
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0