Hjälp.

En del av min själ dog just. Jag har tittat på en videoblogg där en fjortistjej pratar (eller säger mest mih, mm, mh) om vad hon har på sig, att man inte använder foundation på sommaren, att hon nyss har druckit pepsi, att hon hade på sig byxor innan men nu hade hon shorts....o.s.v.

 Den stackars tjejen spelar antingen fantastiskt bra eller så har en del av hennes hjärna inte kopplats in. Jag kan inte med ord beskriva hjärndödheten som utstrålas i videon. Omöjligt, man måste se det! MEN jag tänker inte länka till den för jag vill inte orsaka själadöd hos min trogna läsare.

Nu ska jag försöka skaka av mig denna traumatiska upplevelse och gå och sova... Hoppas att jag inte drömmer om henne! Hua!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nähä, men själadöd hos din lillasyster är ok?:P HAha! Jag vet, hon är helt otroligt pinsam, jag blir alldeles stum av skräckslagen fascination.

2009-08-21 @ 08:19:33
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0