Himlagrisen is the shit!

Nu är jag på G alltså!

Idag har det gått bra på jobbet. Jag är fortfarande supernervös för saker som jag ska göra men det känns inte som om jag vill flytta till Grönland längre.

OCH - ärade läsare- idag har en världsomvälvande sak inträffat..... Himlagrisen har varit ute och sprungit! Eller ja, joggat i sakta mak iaf men ändå! Detta har inte inträffat på år och dar. Så nu sitter jag här och eftersvettes som en isbjörn i en bastu och känner mig j*vligt bra, helt enkelt...

"C´mon baby do the loco-motion..."

Kommentarer
Postat av: Sanna

Woohooo!! :)

2009-08-13 @ 20:24:24
Postat av: Jeanette

Gud va duktigt!!Kämpa på, efter ett år eller två så blir det riktigt trevligt:)

2009-08-14 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0