Jag hjärta gay.

Ja, eller jag äääälskar vår gayiga ridlärare D iaf.. eller kanske inte älskar precis, jag ville bara vara lite dramatisk. MEN det är en sån skillnad mellan hans lektioner och lektionerna med vår "vanliga" lite elaka ridlärare.

Efter varje lektion vill jag bara spinga fram och krama honom och säga tack för att du är så bra och säger att jag är en stjärna trots att jag vet att jag inte är det. Det spelar liksom ingen roll om han ljuger lite om våra framgångar, man blir peppad och jag är säker på att jag rider bättre än när häxan, oj ursäkta, jag menar vår andra ridlärare står och skriker på mig.

Jag vill ha D och hoppning varje vecka!


Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Va roligt för dig! :) Jag får komma o titta på dig nån gång!!

2009-04-20 @ 18:58:36
Postat av: Malin

Men hallå !!! har du börjat rida!!???

Gud vad avundsjuk jag blir!!!

JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅ!!!!!!

2009-04-21 @ 10:15:28
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag ÄLSKAR också D. Han kan sy balklänningar också!!!

2009-04-21 @ 19:24:49
Postat av: Malin

Nej jag rider inte längre:( hjälpte en arbetskamrat å rida en dressyr häst ett tag, jättefin å så men hon skadade sig i hagen hela tiden så blev inte många ridturer på henne...

Men nu på våren får man en mycket stor längtan efter ridning å hästar!!

men nån gång i framtiden ska jag äga häst så är det bara!!

Stor kram!

2009-04-22 @ 17:31:32
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0