huvudvärk.

Ofta när jag har huvudvärk så kisar jag med ögonen (vad skulle man annars kisa med?).

Varför?

Jo, det har nu framkommit att jag ibland inte kommer ihåg att tvätta mina glasögon varje dag. Alltså, går jag runt och försöker se ut genom ett par skitiga glasögon. Detta är väldigt jobbigt för ögonen och jag måste "spänna" dem för att kunna se... Då är det ju inte så himlans konstigt att jag får huvudvärk av all "spänning" och "kisning" jag måste göra!

Komma-ihåg-notering-till-mig själv: Lär Sambo att tvätta glasögonen varje morgon.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det ör just därför man ser till att ha rena, mjuka tröjor som man kan torka glasögonen på;) har nog inte tvättat mina åp en månad. :P

2009-04-08 @ 20:17:39
Postat av: Malin

Jaha där ser man;)



Självklart är det the one and only PIppi som gäller Astrids egna!!

Har heller aldrig gillat den där tecknade "wannabe" varianten:/



SE nu till å tvätta glasögon ordentligt!!

2009-04-09 @ 13:43:09
URL: http://loveshinealight.blogg.se/
Postat av: Tobias Thuresson

Tvätta glasögonen? PUTSA om jag får be ;-)

2009-04-10 @ 15:35:24
URL: http://toby-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0